صدای مرا از آشپزخانه‌ی خامه‌ای می‌شنوید...

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

Loading


دارم برای روز مادر کیک می‌پزم. چون فردا و پس‌فردا خونه نیستم، مجبورم امشب و فردا شب کار کنم.
یه کیک رو درآوردم. یکی داخل توستره، یکی هم موادش آماده است که بره داخل. اولی بد نشده، دومی رو گند زدم، زیرا که زودتر درش آوردم و خام بود و دوباره گذاشتم داخل و حالا نمی‌پزه :| سومی حتما افتضاح خواهد شد، زیرا به خیال اینکه دومی پخته شده، مایه‌شو آماده کردم و حالا نیم ساعته همین‌طور مونده :|



+ بعدا نوشت: ساعت یک و یک دقیقه؛ هر سه تا رو گذاشتم لای حوله، تو یخچال تا فردا شب. ظاهرا هیچ کدوم خراب نشدن. اما دومی هم‌چنان مشکوکه. سومی نزدیک چهل دقیقه بعد از آماده شدن مایه‌ش تو دمای اتاق موند و بع گذاشتم بپزه. هیچ فرقی با حالت نرمال نداشت، نه پفش، نه زمان پختش و نه بافتش. نتیجه اینکه میشه مایه رو یه‌جا درست کنم، با فاصله بذارم تو توستر و نگران نباشم؛ به‌جای اینکه چند باره درست کنم.
سومی کاکائویی بود، چقد من از کیک کاکائویی خوشم میاد :)
+ دیروز یه کیک درست کردم دادم داداشم برد شهر دانشجویی. حواسم نبود بگم این کیک روز مهندست 😁 چقدم که البته براش مهم بود روز مهندس :| ولی چقد خوب شده بود دیروز. پف کرده بود این هوا! شش نفرن تو خونه‌شون. نمی‌تونست درسته ببردش، شش قسمتش کردم. مامان می‌گفتن چرا هفت تا نکردی که خودش یکی بیشتر بخوره 😅

دسته بندی :
 متفرقه

دیدگاه ها [ ۹ ]

خسته نباشید :|
سلامت باشید 😊😁😀
پیـــچـ ـک
سلام
خب روی هم میریختی. بافتش دو جور میشد. جالب میشه.
نه دیگه، در اون حد خام نبود. اگه اون‌جوری می‌کردم، پایینش می‌سوخت، بالاش خام می‌موند.
روا نیست کیک درست می‌کنید و به من نمی‌دید :|
آخه کیک مامانمه :((
در کل :(
در کل بفرمایید چطور این کارو بکنم؟ :)
دو قدم شما بیاید سمت من دو قدم من میام مشکل حل می‌شه!
این دفعه دیگه موضوع به هم رسیدن و اینا در کار نیست؟ 😁😀
باشه، ان‌شاءالله یه وقتی سرم خلوت بود، دو قدم دو قدم میایم سمت هم :)
ولی آیا شما چگونه بنده رو نشناخته، اعتماد می‌کنید و از کیکی می‌خورید که معلوم نیست چی توش ریختم؟ شاید بخوام دکتر مملکتو ترور کنم خب
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

یادمه خواهرم یه بار با چه آدابی کیک درست کرده بود...وقتی آوردیم که بخوریم دیدیم ای داد بیداد که شور شوره(لبخند)


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام
عجبببب! نمک زدن به‌جای شکر؟ :))))

متشکرم، همچنین :)
سلااام بر سرآشپز جان 
پس عکس اون خوش‌مزه ی سه طبقه رو چرا نذاشتی؟
سلام سلام :)
چون عکس نگرفتم (:
سه طبقه نبود، سه لایه بود. جالب هم نشده بود، منم زحمت عکس گرفتن به خودم ندادم 😁
سلام
وای...وبلاگتون خیلی خوشمزه است!:)
ما که وقت و حوصله درست کردن این چیزا رو نداریم
امکانش هست به ازاری هر کامنتی که میذاریم یه سینی از هر چیزی درست کردید برام بفرستید؟
آدرسم میدم...کارت به کارت میکنیم:) البته مجانی بفرستید که عالی میشه:)
سلام
ممنون :)
من اینا رو فقط تو دیوار می‌کوبونم =)
شما صبر کنین سرکار خانم آلکساندرا بیان، قطعا تلافی این سال‌های حرمان رو درمیارن :)
خانم الفــــ
سلام :) خدا قوت
من یه سوال دارم. قرار نیست اینجا دستورات این خوشمزه جات رو بذارید؟ :)
ببخشید اگر جایی این سوال رو حواب دادید و من ندیدم و تکراریه. :)
سلام :) متشکرم
منم یه جواب دارم :) من چون هیچ دستوری از خودم نیست نمی‌تونم بذارم. ممکنه دستورها صددرصد اوکی نباشن و من شرمنده عزیزان بشم. تازه یه‌کم سختمم هست و من در نوشتن جزئیاتش تنبلم 😅
ولی به همه میگم که من بیشتر دستورها رو از نرم‌افزار یا سایت سرآشپز پاپیون می‌گیرم. یا دستورهای خود نرم‌افزار، یا راهنمایی‌های تو کامنت‌ها، یا دستورات ارسالی کاربران خاص و متبحر که گاهی از دستورات نرم‌افزار خیلی موثق‌تره 😊 خلاصه این سایت/نرم‌افزار دسته‌بندی خیلی جامعی داره، رایگان هم هست :) حتما استفاده بفرمایید :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی