صدای مرا از آشپزخانه‌ی خامه‌ای می‌شنوید...

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

و اولین خوشمزه


علی‌الحساب این اینجا باشه نگن آشپزخامه‌ش خالیه :)


دسته بندی :
 کیک کیک میوه‌ای

دیدگاه ها [ ۷ ]

تسنیم ‌‌
سلام :)
سلام :)
محبوبه شب
این اگر کیکه چرا این ریختیه؟؟؟ بیشتر شبیه ژله مله ست ^_^ خیلی خوشکله
روش سس پرتقال ریختم دختر :))
البته سسش سرد شد دوباره گرم کردم، گوله گوله شده 😂
پیـــچـ ـک
سلام
تبریک
اینو خودت درست کردی؟!!
سلام
ممنون :)
اوهوم
واااااااو 
بابا حرفه ای 
دمت گرم 
یادته یه روز بهت گفتم تو هم هنرمندی؟ 
دست مریزاد بابا 
حرفه‌ای که نگوووو!
بذار حرفه‌ای شدم خودم اعلام می‌کنم :)
لطف داری بهم :)
مرسی :)
محبوبه شب
الهی مورچه ها گازت بگیرن خو چرا دستورشو نذاشتی؟؟

سس پرتقال چی چیه؟؟؟؟
مورچه؟؟؟ 😅
دستور که منم از اینور اونور می‌گیرم. این یکی رو البته تایید نمی‌کنم دستورشو، یه‌کم بیش از حد نرم بود.

مخلوط آب پرتقال (یک لیوان) + پودر کاسترد یا نشاسته ذرت (دو قاشق) + شکر (دو تا چهار قاشق به دلخواه) + ژله‌ی پرتقال (دو قاشق)
روی حرارت میذاریم تا غلیظ بشه. بعد که برداشتیم، ولرم شد می‌ریزیم رو کیک سرد.
س _ پور اسد
سلام و تبریک مجدد :) ... در راه پیش گرفته موفق باشید ... "کار نیکو کردن از" پر "کردن است ...
وفقکم
سلام و تشکر مجدد :)
سپاس از نصیحت خوبتون. والا اگه والدین مکرم و مکرمه بذارن، من از صبح تا شب پرش می‌کنم. چه کنم که قد! ما کوتاه و خرما بر نخیل! :)))
دنیای کامپیوتر ...
خیلی خوشمزه به نظر می آید.
درست به نظر می‌آید!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی