صدای مرا از آشپزخانه‌ی خامه‌ای می‌شنوید...

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

شیرینی نارنجک :دی

 

نون خامه‌ای یا نارنجک :دی رو با این دستور پختم. البته پودر هل دوست نداشتم و نریختم، وانیل نداشتم و نریختم، شیر هم نداشتم بجاش آب ریختم :))

خیلی خیلی شیرینی راحتیه. توصیه می‌کنم حتما درست کنین :) تازه اینایی که من درست کردم از شیرینی بازاری خوشمزه‌تر و خوشخورتر هم بودن 😊

 

 

دسته بندی :
 شیرینی شیرینی تر

دیدگاه ها [ ۲ ]

چقد زییییییییبا 😌

خسته نباشی و نوش جان (:

خیلی از تعریفتون ممنونم :)
سلامت باشید :)

این اگه همه چیزایی که تو دستورش داره را میزدی خدا می دونه چی میشد پس :)

یه بار هم با همه‌ی دستورش درست کردم، انقدر بد شد که نگو. فکر می‌کنم شیر باعث میشه رنگ خمیر کدر بشه و تو فر هم زودتر بسوزه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی