صدای مرا از آشپزخانه‌ی خامه‌ای می‌شنوید...

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

شیرینی نارگیلی


شیرینی‌های نارگیلی کج و کوله ~


شیرینی نارگیلی دوست نداریم، هیچ کدوم. صرفا جهت درست کردن درست کردم :) خوب دراومدن :)
هم تعدادشون کم بود، هم کج و کوله شدن، حس دیزاین میزاین نبود :)))

دسته بندی :
 شیرینی

دیدگاه ها [ ۱۷ ]

دو تا هم بندازین این طرف دیوار :| ثواب داره به خدا :))
والا اگه آرش کمانگیر هم باشم نمی‌تونم اون‌قدر دور بندازم :))
دو قدم شما بیاید سمتِ من دو قدم من میام سمتِ شما می‌رسیم به هم :))
یعنی دارین به من پیشنهاد ازدباج میدین؟ =)))
چرا شما هیچ وقت شیرینی دوس ندارین؟ :)

+ تسنیم چهره ات نصفه ست :))
نمی‌دونم راستش. ولی من خودم اغلب شیرینی‌ها رو در مقیاس کم دوست دارم :)

+ همین امشب داشتم فکر می‌کردم پس چی شد این پرتره‌ی من؟ 😁😁 وااای ذوق کردم :)))
باور کن کلی وقته خودم توفکرشم
هفته پیش شروع کردم، تقریبا اصلش تموم شد ولی دیگه فرصت نشد کاملش کنم.
حالا ایشالا زودی تموم میشه

بوس بوس بوس :)
نه بابا! هیچ عجله‌ای نیست، فکرتم درگیرش نکن.
باور کن نمی‌خوام کوچکترین اذیتی براش بشی.
هروقت دلت خواست بکش، اگرم نخواست اصلا نکش :))

بک بک بک :)
راسی
امضات رو عکس خیلی قشنگ و شیکه :)
چه فیدبک خوبی :)
مرسی :))
نه :|
آخه راجع به بهم رسیدن و اینا گفتین :))
یعنی می‌خواین من بهتون پیشنهاد ازدباج بدم؟ :)
فقط میترسم تو ذوقت بخوره :دی

+راسی، خیلی کیف داره عکس دوستت رو بکشی و همش بهش فکر کنی. اولین تجربه ام هسی تو چهره ی آشنا. حس خوب و جالبیه :)
آقاااا! منو خوشگل بکشیا! شبیه خودمم نشد نشد، فقط خوشگل بشه 😂😂😂

خیلی خیلی از این بابت ازت ممنونم :)
نه :|
ها، خوبه :) خیالم راحت شد 🙈🙈
حالا بفرمایین دهنتونو شیرین کنین خانوم دکتر :)
خورشید ‌‌‌‌
ولی من همه مدل شیرینی دوست دارم...😍🙆


+ این بار چون نمیشه از عکس و شیرینی زیاد تعریف کرد، باید بگم کامنتها و پاسخهای شما خیلی خوب بودن 😂😂👌
دستتون درد نکنه خندوندینمون 😅
چه خوب خانم خوش‌اشتها :))

+ بیا و بیخیال تعریف کردن شو جان من :) نه عکس‌ها تعریفی بودن تا اینجا، نه شیرینی‌ها.
تشکر هم از خانوم دکتر باید بکنیم :)
اون شیرینی پایینیه بدجوری چشممو گرفته:)
چه دقتی داری :)) من که هرچی نگاه می‌کنم همه‌شون شبیه همن 😂
دلمون خواست
حتما صبحانه نخورده عکسو دیدین!
:)) من همیشه گُشنَم. 
گشنه نباشید (بر سیاق خسته نباشید/مونده نباشید) :)))
تسنیم دیشب پستت رو نخوندم گفتم با دیدن شیرینی ها دلم ضعف میره اخرشبی :)))
امروز که دیدمش لبخند خبیثی روی لبم اومد :| 
مرسی که کج و کوله درست کردی.دلم نکشید اصلا
دیگه خیلی صادقم چه کنم

ایول که صادقی 😁 اصلا کج‌وکوله درست کردم که دلت نکشه 😁

می‌دونی، اینجا دفتر خاطرات قناد شدن منه، خوب و بد رو باید توش بریزم. نمیشه که بدها رو جدا و فراموش کنم :) تاااازه هنوز مونده، تو این مدت خرابکاری نکردم، اونا رو ببینی چی میگی 😂😅
نیلوفر سادات
:)
خوب در اومده که بنظرم خوش مزه است . 
نظر لطفتونه 😊
مزه‌ش خوب بود، ظاهرش جالب نشد :)
نیلوفر سادات
عزیزم می خوایی اولین کیک خونگی که خودم درست کردم عکس شو بفرستم یعنی ببینی میگه صد رحمت به این .
حق با شماست، به اولین تجربه نباید خیلی سخت گرفت. منم اولین شیرینی نارگیلیم بود :)
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


شیرینی نارگیلی، بنده هم دوست ندارم...ولی خرما با پودر نارگیل را دوست دارم



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام
الحمدلله که دوست ندارید :)

متشکرم، همچنین
علی یارتون

دنبال شدید.

إن شاءالله بقیه نویسنده ها هم که بیان دنبال می کنند.

بیخیال بزرگوار! دنبال شدید دیگه چیه؟ 😂
ممکنه بعد خوندن سه چهار تا مطلب قطع دنبال بزنم، بعد میاین میگین "قطع دنبال شدید."؟ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی