صدای مرا از آشپزخانه‌ی خامه‌ای می‌شنوید...

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

وه که جدا نمی‌شود نقش تو از خیال من


نتیجه‌ی یک صبح تنها موندن من تو خونه :)


کیک خیس شکلاتی هستن ایشون.
بعد از پخت نصفش کردم، با خلال دندون سولاخ سولاخش کردم، روی نصفش مایه‌ی شکلاتی قهوه‌ای! و روی نصف دیگه‌ش مایه‌ی شکلاتی سفید ریختم که رفت به خوردش! در آخر هم با کمی مروارید خوراکی تزئین کردم.

+ عنوان از جناب سعدی که امروز تو یکی از وبلاگ‌ها خوندم و سه بار لایکش کردم!

دسته بندی :
 کیک کیک شکلاتی

دیدگاه ها [ ۲۳ ]

منم می‌خوام که :|
هزینه‌ی پست تا شیراز زیاد میشه که :)))
تا مشهد چطور؟! :|
مثلا بهار 4؟ :)
خیر بهار ۳ :)
عه، متاسفانه با بهار ۳ خوب نیستم، اون‌ورا مرسوله نخواهیم داشت 😂
لطفا سال بعد تشریف ببرید بهار ۴، بعد در خدمت هستیم :)))
تسنیم من دلم کشید :|
خیلی خوشمزه بود؟طعمش مثل ظاهرش خوب بود؟
:)) تسنیم تو مسلمون نیستی
ای وااای! چقده خندیدم با کامنتت 😂😂 مرسی :)))

اون بالاهاش که مایه‌ی شکلاتی، مخصوصا قهوه‌ایش! خوب به خوردش رفته بود محشر بود! ولی پایینش مایه بهش نرسیده بود معمولی بود طعمش! دفعه‌ی بعد باید اون ته تهاشو خوب سولاخ سولاخ کنم 😂
متاسفم که نمیشه از پشت صفحه گوشی و لپ‌تاپ بفرستم، شرمنده :((
محبوبه شب
منو یه روز دعوت کن خونه تون و واسه م ازینا درست کن
#یک_کیک_نخورده 😂
من که اصن بلد نیستم کیک بپزم کهههه!
من عکس از نت ورمی‌دارم، لوگو می‌کوبونم روش میذارم اینجا 😂
به چ عالی :)

عالی نگاه شماست :)
ممنونم ^_^
Bکمـپلــ ـکس ؛)
منکه غششششششیدم که😍😍😍
نوش ‍ِ جانت❤
ممنونم 😊🙏
😂مهسا😂 اا
منم میخوام😋
گذاشتم برای شما دیگه :)
رزمنده ..
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

به به...پیداست کیک خوشمزه ای بوده...جای ما خالی(لبخند)


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام

کیک خیس واقعا خوشمزه است. پیشنهاد می‌کنم حتما امتحان کنین :)

متشکرم، همچنین.
علی یارتون
سلام 
به به 
آفرین هنرمند 🤗

بیزحمت دستور پخت کیک هایی که میپزی رو  هم بگو :))

ممنونم 
سلام
متشکرم :))

تقریبا همه‌ی کیک‌ها دستور یکسانی دارن، با یه‌کم تغییر شاید. همون دستوری که روتینه و همه میپزن.
ولی اگه دستور خاصی بود و حوصله داشتم چشم. چون رسپی نوشتن حوصله می‌خواد و من تو این موضوع تنبلم قول نمیدم :))

سمانه (رنگی)
خدای من!
منم دوس دارم کیک درست کردن بلد باشم :(
اگه دوست دارین و نمی‌کنین، حتما اولویت‌های دوست‌داشتنی‌تری دارین :)
سمانه (رنگی)
آخ دقیقا. انقد کاراهای هنری دستی رو دوس دارم که که صد برابر ازون بیشتره.
چه خوب :)
امیدوارم تو کارتون حسابی موفق باشین :)
سمانه (رنگی)
ممنونم همچنین شما😊😊
مچکرم :)
yasbanoo farmand
دلم اب شدا
چرا آب؟ دلتون شاد بشه ان‌شاءالله :)
yasbanoo farmand
خخخ اخه خیلی خوشمزه س عکسه 
مرسی همچنییین
^__^
مرسی از شما :))
( به سمت خدا )
وظیفه ما در زندگی علاوه بر تلاش و کوشش ، دعا و درخواست از پروردگار است.
خداوند اجابت برخی خواسته ها را در گرو دعا کردن گذاشته است.
اما چون ما نمیدانیم که این درخواستمان از کدام سنخ است باید در اجابت آن تسلیم خداوند باشیم و به حکمت او ایمان داشته باشیم.
در تعقیبات نماز ظهر داریم :
« و لا حاجة هی لَک رضاء ولی صلاح الا قضیتُ »
خدایا هر حاجتی می خواهم ، اگر رضای تو و صلاح من است اجابت کن .
لذا خداوند دعاهایی که به حکمت او بخورد و به صلاح ما باشد اجابت خواهد کرد و برای بقیه خواسته های ما که برایش دعا کرده ایم پاداش بیشتری در دنیا و یا آخرت عطا خواهد کرد.
ما را به دوستانتان معرفی کنید.
تلگرام :

سپاس
سپاس از شما ^__^
چه قشنگه تزئینتون :) من درست کرده بودم خیلی خوشمزه بود :) 
مرسی :)
آره، خیلی خوشمزه است :)
مرواریدا جنسش چیه شکلاتن یا بیسکویت؟
راستش نمی‌دونم، شاید فقط شکر.
چه خوشگله این کیک سوراخ سوراخ!
تنها موندی بگو بیام پیشت ^_^
و البته خوشمزه هم بود، جاتون خالی ^_^
من همیشه تنهام :) اسمم زرد تنهاست اصلا :)))
پیـــچـ ـک
ااا!!
شلام
باورت میشه الان چهار پنج روزه میخوام بیام ازت بپرسم کیک خیس بلدی یا نه؟
آخه جاریم بلده اآن روز درست کرده بود من خوشم اومد. نمیتونم هر دفعه بگم برام درست کنه که...خخخخخخ گفتم ببینم بلدی. به دستورای نت نمیشه اعتماد کرد راستش.

علیکم السلام :)
چه خوب که دوست دارین، به نظر منم خیلی خوشمزه است. اینم دستورهای مختلفی داره، یکیش همینه که کیک معمولی بپزین، بعد سوراخ سوراخش کنین و مایه‌ی شکلاتی بریزین روش. یکی دیگه‌شم که من عاشق طعمشم دستور مفصل‌تری داره، ولی یه باگ هم داره دستورش که یه مقدار شل و وله. یا شایدم من رو اجاق پخته بودم شل و ول بود، در این حد که از قالب درنمیومد و با قاشق می‌خوردمش 😂😂😂 ولی به نظرم خیییلی خوشمزه بود یا شایدم چون شل و ول بود خوشمزه بود، نمی‌دونم :))))
حالا می‌گردم دستورشو پیدا کنم براتون می‌فرستم ان‌شاءالله :)
پیـــچـ ـک
سلام منظورم بوده! ببخشید
خدا همه‌مونو ببخشه :)
سلااااام،این چقدر خوبهههه،
کلا اینا چقدر خوبن،
چقدر این وبلاگ خوبه،
من چرا رژیمممم😢😢😢

سلام :)
مرسی از تعریفت :)
درستش اینه که بهت خوشامد بگم :) ولی با توجه به اینکه رژیم داری، خوندن این وبلاگ رو برات حرام اعلام می‌کنمممم ;)))
وقتی دیدمشون خیلی دلم خواست،ولی بعدش خودمو آروم کردم گفتم تو هدف بزرگی داری،خوردن اینا چن دقیقس،ب هدفت فکر کن،دیگه آروم شدم،ولی این دلیل نمیشه اینا خوشمزه نباشن،خانوم هنرمندِ کدبانو🌸❤❤
چه خوب که هدفتو گم نمی‌کنی :) عالیه :)) احسنت :))
متشکرم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی