صدای مرا از آشپزخانه‌ی خامه‌ای می‌شنوید...

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

کیک انار

 

دیگه بعد این همه غیبت، گفتم حداقل دو تا پست که بذارم :)

کیک انار:

 

 

مدت زیادی بود که هی خانواده‌ی محترم انار می‌آوردن و می‌خوردن و من نگاه می‌کردم. آخه من انار دوست ندارم. یعنی نمی‌دونم چطوریه که کلا میوه‌های بهشتی رو دوست ندارم! میوه‌های بهشتی شامل سیب، انار، انگور و انجیر. عسل هم میوه نیست ولی بهشتیه و دوستش ندارم :| خلاصه اینکه تصمیم گرفتم نذارم سهم انارم به بقیه برسه و یه روز دست‌به‌کار شدم و چند تا انار رو آب گرفتم و با دستور یه کیک معمولی (کیک پست قبل) یه کیک پختم و به‌جای شیر توش آب‌انار ریختم. یه کرم انار هم از پاپیون پیدا کردم و درست کردم که ای کاش نمی‌کردم، آب‌انارم حیف شد :( توش نشاسته‌ی ذرت و آب‌انار و شیر و وانیل و شکر داشت و فکر کنم به خاطر نشاسته‌ی ذرت دوستش نداشتم. نمی‌دونم اگه به‌جاش مثلا پودر کاسترد می‌زدم خوب میشد یا نه، شاید یه‌بار با مقدار خیلی کم اینم امتحان کردم.

خود کیک خوب شد، خوشمزه بود، البته هم تو کیک، هم تو کرمش رنگ خوراکی قرمز ریختم، وگرنه رنگ کیک به‌خاطر فقط آب انار اینطوری نمیشه.

 

+ نمی‌دونم واقعا، بقیه چطوری عکسای قشنگ می‌گیرن از خوراکی‌هاشون :(

 

دسته بندی :
 کیک کیک میوه‌ای

دیدگاه ها [ ۲ ]

دُردانه ‌‌

سعی کن زاویه بدی به عکس. این‌جوری قشنگ‌تر میشه. البته همینم قشنگه.

زاویه‌دار هم گرفتم، از این هم بدتر شد :| البته خودم یک دلیلش رو می‌دونم و اون نوره. نور با جهت و شدت مناسب ندارم.
غریبه ‌‌‌‌

من فعلا ضعف کردم برم یه چی بخورم بیام ✋😂😋😋

آقا، با این حرفت منم ضعف کردم که! حالا من چیزی ندارم بخورم چی بگم؟ :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی