صدای مرا از آشپزخانه‌ی خامه‌ای می‌شنوید...

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

تر کاپوچینو


اعتراف‌نامه: کار با خامه برام سخته، سخت! و همیشه این سؤال وجود داره که آیا واقعا می‌ارزه؟


استثنائا این بار سولی خوشمزه‌تر از کاپوچینو شده بود.


+ یک سینی بزرگ شد. یک طبقه‌ی یخچال رو کامل گرفته، منتظرم صدای مامان دربیاد.
+ برای یادآوری خودم: مواد اولیه رو ۲۵% افزایش دادم و داخل سینی ۳۵×۲۵ پختم.

دسته بندی :
 شیرینی تر

دیدگاه ها [ ۸ ]

تو مسلمون نیستی 😭 چجوری می تونی اینا رو بخوری؟ هان

نه

تو مسلمون نیستی 😭😭😭😭

برم حداقل یه دونه شیرینی نارگیلی مونده توی یخچال رو بخورم بشوره ببره پایین این غم رو :| :/

باور نمی‌کنی، وگرنه می‌گفتم هیچ به دهنم مزه نمیدن :(
با خیال راحت برو بخور، اصلا تعارف هم نکن بهم. چون من اصلا نارگیلی دوست ندارم 😊 گفتم یه وقت عذاب وجدان نگیری این موقع شب ;))

امشب اوج هنر من کیک شکلاتی ساده بود که درست کردم :)) 

نوش جان

اصن پایه نیستین ها شماها! خب عکساشو بذارین منم ببینم دیگه.
اصن برین انقد از جنگ و سیاست و مریضی و فلان و بهمان بنویسین که دیگه نیام وبلاگ‌هاتون :|
گه‌گداری یه پست محض تنوع هم بد نیست ها :)

نوش جان شما هم :)

بابا خب قیافه اش خوب نشد

تازه دومین بار بود...یک درصد فکر کن مثل تو حرفه ای بودم و پز نمیدادم :))

 

خب یه جوری عکس بگیر که خوشگل بیفته 😁
الیته معمولا خوراکی‌جماعت خوش‌عکس نیست :| مثلا همین شیرینی کاپوچینو، اینقد زشت نشدن ها، یه‌کم ترتمیزتر از اینیه که تو عکس افتاده. باید عکاسی بلد باشیم به واقع :)

حرفه‌ای نگو دختر، به حرفه‌ای‌ها برمی‌خوره. جدی میگم :)

سلام

 

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس

 

 

https://98share.com/

ارکیده ‌‌‌‌

تسنیم برام سواله

تو ‌که اصلا شکمو و خوش خوراک نیستی، چجوریه به شیرینی و کیک پزی علاقه داری؟ یا به کار کردن تو قنادی فکر میکردی؟

 

+ من منتهای علاقه ام توی خوراکی ها، کیک و شیرینی ه! یعنی با عکس یک کیک شکلاتی میمیرم :))

نههه، اینطوری نیست. از نظر غذا در حد متوسطم. نه کم می‌خورم، نه زیاد. ولی از نظر شیرینی و کیک و مخصوصا شکلات در حد انفجارم :))) منم مثل تو، عکس کیک شکلاتی ببینم غش می‌کنم! از جلوی شیرینی‌فروشی رد بشم، پشت ویترین می‌ایستم و به کیک‌ها زل می‌زنم، در حدی که کسی ببینه میگه این معلوم نیست چند وقته هیچی نخورده! اگه به غذا هم در حد کیک و شیرینی علاقه داشتم، الان یه چند تا غذای جدید یا مجلسی هم بلد بودم 😁

سلام

چی خامه کشی برات سخته؟

سلام :)
شلوغ‌کاری و بلبشویی که تو آشپزخونه میفته خیلی رو اعصابمه. اگه کسی باشه که ظرف‌ها و قاشق‌ها و اره‌ها و لیسک‌ها و تخته‌ها و پارچه‌ها و دستمال‌ها و قیف‌ها و ماسوره‌ها و... رو بده دستم و از دستم بگیره و هی بشوره و خشک کنه جهت استفاده‌ی مجدد، خیلی هم راحت و شیرینه اتفاقا :)

راستی هی بهتون سر می‌زنم، کم کار شدینا :)

واسه خودت کلی لیدی مارگارتی دختر خوب!

با فعل جمع باهام صحبت نکن لطفا. سختم میشه.

ممنون

حالا نه اونقد، ولی اندازه‌ی یه قناد وردست داشته باشم راضی‌ام 😊
آخه سختم میشه، راضی نشید به سختی بیفتم :) این امر برای بنده نیازمند رخداد وقایعی یا طی شدن زمانی طولانیست :)

سلام

من خامه دوس دارم بنابراین به نظرم می‌ارزه😁

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی