صدای مرا از آشپزخانه‌ی خامه‌ای می‌شنوید...

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

  • /

    آشپزخامه

پاره‌ای از توضیحات


یک کلاه و پیشبند آشپزی باید بخرم. بعدش شاید عکس آواتار رو عوض کنم :) فعلا شما خط‌خطی بودن عکس‌ها رو به بزرگی خودتون ببخشید.

از پریشب درگیر این وبلاگم. این سومین قالبیه که به تن وبلاگ می‌پوشونم. با قبلی خیلی سر و کله زدم سر فونتش، یکی از بلاگرهای محترم هم خیلی کمک کردن، ولی نشد که بشه. البته با این یکی راحت‌ترم و بیشتر دوستش دارم، ولی باز اسلایدرش کار نمی‌کنه. موبه‌مو دستورات رو اجرا کردم، ولی نشد. فعلا یه عکس گذاشتم که یک‌هزارمش دیده میشه، اونم فقط با رایانه! بازم بهتر از صفحه‌ی سیاهه :) بعداها حتما یاد می‌گیرم، و بعداترها عکس کارای خودمو می‌ذارم :)
یک لوگو هم باس طراحی کنم مثل بعضیا بکوبم رو عکسام :)) نه که خیلی عکسای خفنی‌اند! میگم یه‌وقت کسی به نام خودش معرفی نکنه 😅
اگه اگه اگه وقت می‌داشتم می‌دونید چیکار می‌کردم؟ می‌رفتم برنامه‌نویسی یاد می‌گرفتم. ای وقت! کجایی که هیچ‌وقت نیستی؟


+ پیشنهادات شما در رابطه با خوشگل شدن و بهتر شدن آشپزخامه را می‌پذیریم :)
+ بعدانوشت: مشکل اسلایدر هم به لطف جناب استاد بزرگ حل شد :))

دسته بندی :
 متفرقه

دیدگاه ها [ ۸ ]

محبوبه شب
😂 اون کوبوندن ادرس خیلی مهمه ها
😉
خییییلی :)))
اینجا بود منظورتون :)
بله :)
سلام 
خوشگله 
مبارک باشه :) 
اصلا فکر نمی کردم در حال زدن وب جدید باشی! :) 
تو قالبهای بیان بود واقعا؟ 🤔😯
سلام :))
سلامت باااشی :)
قالب اون یکی رو همون‌طوری ساااده و خااالی و سفییید دوست دارم.
نه، تو قالب‌های عمومی نیست، اسم طراحش پایین صفحه هست.
واهاهاهااااای موبارکه...من عاشق وبلاگای خامه‌ای هستم😍😘
سلامت باشی :))
وبلاگای خامه‌ای هم عاشق شما هستن 😍😍
خورشید ‌‌‌‌
اینجا خیلیییییییییییییی خوشمزه است میس یلووین :)

تبریکات مارا پذیرا باشید 💐 
مرسی عزیزم از این همه انرژی مثبت :)))

اینجا چه خوشمزه ست :)
من بیام عکس این کیکا و شیرینی ها رو ببینم، رژیمم چه کنم؟ :دی


منو بلاک کن عزیزم :))) بهههترین روش برای نگه‌داشتن رژیم :دی

راستی من چرا نمی‌تونم با گوشی از تو پینترست عکس دانلود کنم؟
:))))
بیشتر از تو، تو پینترست عکس کیک و خوشمزه جات میبینم. اشکالی نداره :دی

چرا میشه، اون بالا گزینه save داره که دانلودش رو باید انتخاب کنی

+اپش رو گرفتی دیگه؟
چرااااا؟؟؟؟ تقصیر خودته پس! :)
البته من که میگم اگه واسه سلامتی بد نباشه، هیکل و قیافه و اینا رو وللش! با دو تا شیرینی شکلات بهم نمی‌ریزه :)))

من سیو می‌زدم تلگرام و فیسبوک و واتساپ و اینا پیشنهاد می‌کرد که اونام فقط لینک می‌فرستادن نه خود عکسو. داتلود نبود بینشون :(
اصلا عکسشونم میبینم کیف میکنم :دی

اپش رو اگه نداری نصب کن. بعد روی هر پینی که میری، یه سه نقطه بالاش هست اونو که میزنی، کپی لینک داره و دانلود و ...

+ رسیدم به وزن ایده آل. ولی حالا میترسم دوباره بیاد سرجاش :)
ای والله به همتت! من هنوز که زیر وزن ایده‌آلم، ولی اگه برم بالا، حتی دو برابر ایده‌آل بشم، در خودم نمی‌بینم بتونم این همه راهو بکوبم باز بیام پایین 😂 برخلاف همه‌ی راه‌ها، این راه سربالاییش خیلی راحت‌تر از سرپایینیشه :))

انقد گوشیم پره که داره منفجر میشه! جا واسه هیچی ندارم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی